Kalendarze reklamowe

Trójdzielne kalendarze reklamowe

Nie masz pojęcia, jaki kalendarz wybrać do reklamowania swojej firmy? Masz sporo wszelkiego rodzaju pomysłów, ale nie jesteś do końca pewnym, co będzie dla Ciebie bardzo dobre i w co warto zainwestować? Ogólnie rzecz biorąc do wyboru masz np niezbyt duże kalendarze w formie takich karteczek, a gruntownie dosłownie wizytówek, które zmieszczą się do portfela, ale możesz także wybrać kalendarze trójdzielne, czyli takie kalendarze, które wiesza się na ścianie w wybranym miejscu i dzięki którym możesz szybko sprawdzić, jaka jest obecnie data, czyje są imieniny i w pewnych sytuacjach także inne rzeczy. W takim wypadku jasne jest, że te drugie będą nieco droższe, jednakże te pierwsze będą tańsze, bo są po prostu mniejsze. W zależności od tego, ile masz do zainwestowania, możesz wybrać inny sposób reklamowania swojej firmy.

Możesz wybrać trójdzielne kalendarze reklamowe w mniejszej ilości i dawać je tylko niektórym klientom, niemniej jednak masz też możliwość wybrania takich niewielkich kieszonkowych kalendarzyków i oferowania ich z całą pewnością większej grupie potencjalnych klientów.

To natomiast sprawi, że łatwiej będzie ci wykorzystać swój budżet, bo przecież masz możliwość zlecenia jej po połowie. Pół na pół będzie takich niewielkich i dużych. Takie zróżnicowanie pozwoli ci je zdecydowanie łatwiej wykorzystać i o to właśnie chodzi. Trójdzielne kalendarze reklamowe kosztują zwykle ok. dwie zł, ale kiedy zamawiasz de fakto bardzo dużą partię, to możliwe jest ograniczenie wydatków na taką partię wręcz do 1 zł za sztukę, a to się będzie z całkowitą czyli stu procentową pewnością opłacało i co do tego nie ma najmniejszej wątpliwości. Kalendarze reklamowe zwykle zamawia się w powtarzalności 100 egzemplarzy, czyli 100 sztuk to minimalne zamówienie, które zostanie zrealizowane, a o ile chcemy w dodatku, to powinno się zamawiać 200, 300, 500 czy 1000 i tym podobne. W niektórych drukarniach drukują co 50 sztuk.

Więcej: więcej}.

Reklama