Nie masz pojęcia, jaki kalendarz wybrać do reklamowania swojej firmy? Masz sporo wszelkiego rodzaju pomysłów, ale nie jesteś do końca pewnym, co będzie dla Ciebie bardzo dobre i w co warto zainwestować? Ogólnie rzecz biorąc do wyboru masz np niezbyt duże kalendarze w formie takich karteczek, a gruntownie dosłownie wizytówek, które zmieszczą się do portfela, ale możesz także wybrać kalendarze trójdzielne, czyli takie kalendarze, które wiesza się na ścianie w wybranym miejscu i dzięki którym możesz szybko sprawdzić, jaka jest obecnie data, czyje są imieniny i w pewnych sytuacjach także inne rzeczy. W takim wypadku jasne jest, że te drugie będą nieco droższe, jednakże te pierwsze będą tańsze, bo są po prostu mniejsze. W zależności od tego, ile masz do zainwestowania, możesz wybrać inny sposób reklamowania swojej firmy.
Możesz wybrać trójdzielne kalendarze reklamowe w mniejszej ilości i dawać je tylko niektórym klientom, niemniej jednak masz też możliwość wybrania takich niewielkich kieszonkowych kalendarzyków i oferowania ich z całą pewnością większej grupie potencjalnych klientów.
To natomiast sprawi, że łatwiej będzie ci wykorzystać swój budżet, bo przecież masz możliwość zlecenia jej po połowie. Pół na pół będzie takich niewielkich i dużych. Takie zróżnicowanie pozwoli ci je zdecydowanie łatwiej wykorzystać i o to właśnie chodzi. Trójdzielne kalendarze reklamowe kosztują zwykle ok. dwie zł, ale kiedy zamawiasz de fakto bardzo dużą partię, to możliwe jest ograniczenie wydatków na taką partię wręcz do 1 zł za sztukę, a to się będzie z całkowitą czyli stu procentową pewnością opłacało i co do tego nie ma najmniejszej wątpliwości. Kalendarze reklamowe zwykle zamawia się w powtarzalności 100 egzemplarzy, czyli 100 sztuk to minimalne zamówienie, które zostanie zrealizowane, a o ile chcemy w dodatku, to powinno się zamawiać 200, 300, 500 czy 1000 i tym podobne. W niektórych drukarniach drukują co 50 sztuk.
Więcej: więcej}.